Django and Sartana's Showdown in the West
A gang of vicious outlaws lead by the crazed Black Burt Keller abduct Jessica Colby and decide to flee to Mexico. Shrewd bounty hunter Django and saintly roving gunslinger Sartana join forces to rescue the poor lass from the gang's vile clutches.