Dog Years
Stella is about to turn sixteen, but her real age is 112. This is because she counts her age in terms of dog years. With the help of her best friends Giulio and Nina, she decides to make a list of all the things she needs to do before she dies. That is, until she meets Matte, a shy and introverted boy, who will totally change her perspective on life and love.