DON JEDIONDO:DIE LAUGHING
Nobody is as funny as Don Jediondo. This unique peasant doesn't mince words to tell the funniest adventures, always with a lot of spice and double meaning. Don Jediondo will reveal his recognized sexual potency' secrets, what convents hide and how dangerous prostate exam can be for men.