Don't Speak
Rita takes her family to visit her dying father, who lives out in the county. Soon after arriving, they realize everyone in the town has vanished. They go from house to house, unable to find any sign of life. They learn that something has escaped from a local testing facility, killing everything in its path. The monster will soon be out for them unless they figure out a way to survive the night.