Don'T Tell Me The Boy Was Mad
In the 1980s, a new generation of Armenians is demanding justice for the 1915 genocide. Among them, Aram decides to take part in an attack on the Turkish ambassador in Paris. Unfortunately, a young student who was passing by is seriously injured. As Aram flees, his mother joins Gilles at the hospital asking for forgiveness...