Dora Magic Mermaid Adventures
Dive into a majestic mermaid world with Dora! After playing a magical charango, Dora and Boots turn into mermaids and go on a series of mer-mazing underwater adventures with their new friend, Marisol the Mermaid and her dolphin bestie Rosa!