Dororo
Many years ago, a desperate warlord traded the flesh of his unborn child for the power to rule the world. Today, that child is known as Hyakkimaru-a human weapon forged for the expressed purpose of slaying the forty-eight demons who stole his body. In the aftermath of a gruesome battle, Hyakkimaru has a chance encounter with a petty thief by the name of Dororo.