Dos Estaciones
Winner of a Special Jury Prize at the Sundance Film Festival, "Dos Estaciones" follows María García, the owner of Dos Estaciones, a once majestic tequila factory in the highlands of Jalisco now struggling to stay afloat. When a persistent plague and an unexpected flood cause irreversible damage, she is forced to do everything she can to save her community's primary economy and source of pride.