Dot the I
On the eve of her wedding to Barnaby (James D'Arcy), Carmen (Natalia Verbeke) recklessly kisses an attractive stranger - Kit (Gael García Bernal). Having recently fled a violent and volatile relationship in Spain, Carmen has found comfort and safety with her fiancé Barnaby, who clearly dotes on her. Carmen hopes marriage will give her the security and stability she craves. But her passions are aroused by one kiss from Kit and she is torn between her emotions and her loyalty to the man she is to marry. Carmen's journey teaches her that things, and people, are never quite what they seem. This twisted tale toys with illusion and reality, passion and artifice, cleverly using all the tools of contemporary filmmaking.