Double-Faced Fox
During the Yunsheng Dynasty, Princess Sheng Ning (Jin You Mei) is forced to marry General Bai Yi (Wen Zhuo) against her will, despite loving another Prince. After her escape attempt fails, she is captured by the General, who agrees to sleep separately. As her cousin Bie Jin (Wen Meng Yang) tries to seduce him, Bai Yi remains honorable. When mysterious demons, including a powerful fox spirit who possesses a young woman, threaten the realm, the Princess finds herself in mortal danger, with only Bai Yi capable of saving her from a terrible fate. "Double-Faced Fox" is a 2020 Chinese movie directed by Wen Zhou.