During a town fair, 10-year-old Frido encounters a magical mirror. With the mirrors' magic he creates a doppelgänger who is a better and smarter version of himself. With the help of his double, Frido starts giving up more and more responsibility at school and home. When Frido’s secret is found out by his classmates, they too go to the mirror to create a double. Slowly but surely the kids realize they miss their old lives. Together they must create a plan to trap their twins and send them back into the mirror for good.