Doug Dynasty
Doug Benson, High Times 2006 Stoner of the Year, delivers in his first comedy special filmed at the Neptune Theatre in Seattle. He responds to audience Tweets with the blunt truth, performs impressions and tells some hilarious stoner stories. Enjoy, it's a real hit from start to finish.