Downstream to Kinshasa
Over six days in June 2000, the city of Kisangani was the scene of deadly violence between the Ugandan and Rwandan armies. Victims of the war have fought for recognition and compensation since. Now, they take a long journey down the Congo River to voice their claims and seek justice in Kinshasa.