Dracula and Son
For his final screen appearance as Dracula, Christopher Lee starred in this 1976 horror comedy directed by Édouard Molinaro (LA CAGE AUX FOLLES): When the Count and his son Ferdinand are forced to survive in the modern world; Ferdinand is hired as a humble night watchman while Dracula becomes a movie star. This Director's Cut has been restored for the first time in America.