Drag Me to Hell
Christine Brown is an ambitious but kind hearted loan officer with a charming boyfriend. But when she denies an old lady an extension on her home loan, she has no idea of the terrifying consequences in store. With a powerful curse placed on her by the enraged pensioner, Christine is given just three days before she will apparently be literally dragged to Hell. As her date with fate approaches, Christine is desperate to break the curse whist being increasingly plagued by horrifying nightmares and apparitions. Will she escape eternal damnation?