Dragon Blade
Serves as a commander of the Protection Squad in the Western Regions, Huo An (Jackie Chan) and his subordinate (Choi Si-won) are framed for smuggling and sent to the Wild Geese Gate, a frontier town of the Han Dynasty and undergo forced labor. Meanwhile, in order to save Publius from his vicious brother Tiberius (Adrien Brody), Roman Empire general Lucius (John Cusack) sneaks the young heir to the town. In return for the legion's assistance on town renovation, Huo An becomes Lucius's ally and gathers the warriors of 36 ethnic nations to fight against Tiberius!