Drunken Noodles
An erotic wanderlust of a tale finds the handsome art student Adnan, and four intimate encounters at the height of summer with a stunning dose of magical realism. While cat-sitting for his vacationing uncle and interning at a gallery, Adnan finds New York City to be a world of endless sexual possibilities. Trysts with delivery boys, moonlit cruising, and the awakening of new sexual desires shape an evocative and fresh portrait of the city, while coming to terms with his long term relationship that confounds him in a mysterious vision.