Durgamati - The Myth
In the skullduggery world of politics and crime, an innocent Chanchal has to put all on the line to prove her innocence and bring justice to Shakti and the people that he loved so much. As she gets embroiled deep in a web of deceit, Chanchal must face powers both natural and supernatural to fulfil her destiny.