Dust
'Dust' tells the beautiful, bittersweet coming-of-age story of Alko and Björn, best friends who live in a small rural community. Between agricultural weekend work and partying, the teenage kids of the village are all yearning for their 'first time'. One kiss can make a big difference, so practice is important, but who to practice with?