Dynamo Is Dead
World-renowned magician Dynamo returns as never before, embarking on a deeply personal journey into mental health and well-being while performing spectacular new magic. Facing his own struggles, he travels the world to meet inspirational figures, seeking healing, closure, and the chance to bury his past and begin again.