Early Man
A plucky cave man named Dug, his sidekick Hognob and the rest of their tribe face a grave threat to their simple existence. Lord Nooth plans to take over their land and transform it into a giant mine, forcing Dug and his clan to dig for precious metals. Not ready to go down without a fight, Dug and Hognob must unite their people in an epic quest to defeat a mighty enemy -- the Bronze Age.