Eccentric Romance
Jay (Save Saisawat), an international student from Thailand, comes to Korea to see his friend Sung Hoon (Yoon Jun Won). The two enrolled in the same college "Health and Happiness" class, and need to submit a physical body assessment for their final project. While Sung Hoon already works out regularly, Jay isn't in the greatest shape, and he struggles in the gym. Enter Jin Wook (Koh Byung Wan), a personal trainer who takes a special interest in Jay, much to Sung Hoon's displeasure. However, there's something strange about Jin Wook – despite his kindness toward Jay, suspicions begin to rise that Jin Wook may be involved in a murder and missing person incident. Is there a happy ending in store for Jay and Sung Hoon, or will Jay's budding relationship with Jin Wook cost him an unspeakable price? This is a movie adaptation of the 2024 drama of the same name.