Echoes in the Dark
Haunted by gambling debts, photographer Paolo Rinaldi stumbles upon a chilling detail hidden in a photo of an abandoned factory. Chasing the promise of easy money, he is pulled into a surreal and terrifying descent through the shadowy corridors of memory, where reality unravels and nightmares take control.