Eco de la montaña
Although Mexican artist Santos de la Torre created a mural at the prestigious Louvre Museum, he did not attend its inauguration alongside President Zedillo. Santos, who belongs to an indigenous Huichol community and represents their mythology based on cosmic forces in his art, the ignored indigenous artist is a fundamental problem that lives on like a silent echo.