Eden
Eden is an affecting trip into the 90s Parisian electronic dance movement experienced through the eyes of DJ groups cheers and Daft Punk who, together with friends, plunge into the ephemeral night life of sex, drugs, and endless music.Paul, a teenager in the underground scene of early-nineties Paris, forms a DJ collective with his friends and together they plunge into the nightlife of sex, drugs, and endless music.