EFC
In this adrenaline-fueled story, the world of women's mixed martial arts is rocked by an explosive showdown between reigning champion Cassady Jones and rising star Alexa Star. The clash of these two titans sends shock waves through the EFC, as the future of the sport hangs in the balance.