Ejecta
A horrific alien invasion forces two men to fight for their lives during one universe-altering night of terror. This nerve-shredding film stars Julian Richings (Cube, X-Men: The Last Stand) in a tour-de-force performance as William Cassidy, a man who, following decades of frightening extraterrestrial encounters, is now trapped in a living hell of fear and paranoia. On the evening of a massive solar flare, Cassidy invites paranormal researcher Joe Sullivan (Adam Seybold) to his secluded home in the woods. What occurs there will change both men—and possibly the Earth—forever.