El barrendero
Don Napo (Cantinflas, Around the World in Eighty Days) is a city maintenance worker, sweeping up dirt while dancing, singing and flirting with the maids in the neighborhood. One day, Don Napo comes across an abandoned baby in his garbage; the next day, a valuable painting appears in his trashcan.