Grand Duel
This classic Spaghetti Western features Lee Van Cleef in the role of a tough, gun-slinging sheriff out to defend a young cowboy accused of murder. Dressed in characteristic all-black, he must fend off the avenging Saxon brothers (who, naturally, drape themselves entirely in white). Action-packed with wild shoot-outs and riotous chase scenes, this gritty gem remains a favorite among fans of the genre.