Best Mistake 1: The Movie
Kim Yeon Do (Lee Eun Jae), a studious high school girl, is constantly harassed by a boy from her past. To deter him, she posts a picture of another boy, Ji Hyun Ho (Kang Yul), on her social media. Unexpectedly, Ji Hyun Ho is her schoolmate - a popular but rebellious student who dislikes studying. As news of the post spreads quickly through the school, Yeon Do and Ji Hyun Ho begin to have multiple encounters that gradually bring them closer together. Their developing relationship creates unexpected complications for their classmates. Based on a hit 2016 mobile game, "Best Mistake 1: The Movie" is a 2021 South Korean movie directed by Lee Yoo Yeon.