El paseo 4
Soon Miami will welcome the enthusiastic Rubio-Cucalon family, who full of patriotism and dazzled by the magic of the city of the sun will try to leave the name of their country high. Showing off all their Colombian charm, this family will live the most fun situations that will leave surprised and enchanted more than one gringo.