Last Of The Badmen
Kitosh is a young cowboy unfairly dismissed by his boss, Don Jaime. Out for revenge, Kitosh joins a vicious outlaw and together they kidnap Don's wife. Kitosh refuses to murder the wife, and eventually kills the outlaw and reconciles with his boss.