Eli Manning Presents: The Undercovers - Ryan Blaney
Eli Manning recruits NASCAR champion Ryan Blaney to go undercover at the Team Penske Race Shop in Mooresville, NC. Blaney transforms into Hamish Wimsley, a British gent who's long in the tooth and even longer in the beard. He'll get under the hood of NASCAR and Team Penske before showing diehard fans that he's still got some petrol left in the tank.