Elton John: Never Too Late
Elton John looks back on his life and the astonishing early days of his 50-year career in this emotionally charged, full-circle journey. As he prepares for his final concert in North America at Dodger Stadium, Elton takes us back in time and recounts his struggles with adversity, abuse, and addiction, and how he overcame them to become the icon he is today.