Elysium
It is the year 2113, and mankind's reach has extended into space. After the mysterious destruction of a space cruiser from the alien planet Elysium, a full-out attack is launched on the unsuspecting Earth, causing much death and destruction. With Elysium's force pressing closer, and Armageddon upon them, they must fight to save Earth.