Emperor
Inspired by a remarkable true story, Dayo Okeniyi plays Shields Green (aka Emperor), an escaped slave who will do anything to free his family. Racing north, Green joins forces with the legendary John Brown in the battle at Harpers Ferry, a key battle of the abolitionist movement which helped spark the Civil War.