Enchantimals Ocean Kingdom
Bree Bunny, Felicity Fox and Danessa Deer travel to the Enchanted Ocean Kingdom with Maura Mermaid for Caring Coral Day, but when Felicity accidentally removes the heart of the kingdom, things begin to go awry! Together the girls must figure out how to fix it!