Encounters
The four young filmmakers know the stories, they've seen the movies and they joke about it as they travel into the Swedish woods to shoot yet another low-budget horror movie. But though they make fun of horror clichés, there's nothing to laugh about when the group gets lost and one of the actors disappears only to return hours later, naked and in a catatonic state. As much as they try to figure out what’s going on, none of them have the faintest idea of what they’re about to experience, or how to explain what’s been captured on tape. With Encounters, breakthrough director Anders J. Bukh writes a new set of rules, as only Scandinavians know how.