End Trip
On a calm night in an average city, a hardworking URYDE driver - Brandon - picks up another fare, Judd. Using interactions that cross the lines between the technological world and the physical one, Judd explains a messy breakup with his girlfriend. Brandon offers an empathetic ear and a sympathetic heart to his new friend to help him pick up the pieces. Social Media profiles, algorithms, links, likes and comments bring these two people closer together. But how close is too close?