Epidemic
A deadly pathogen is unleashed and unknowingly carried to Dana’s 30th birthday party, where her estranged father, Rufus, is coming to make amends. What begins as a family drama soon escalates to a horrific turning point as the epidemic spreads and Rufus fights to save his daughter’s life.