Eric Clapton - Slowhand at 70: Live at the Royal Albert Hall
"Slowhand at 70" captures a momentous night for the legend that is Eric Clapton. An immense celebration not just for the artist’s 70th year but also a fine toast to the artist's close relationship with the Royal Albert Hall itself. Eric Clapton is the first guitarist to reach 200 performances at this beautiful, classic venue.