Eternity
Struggling to get pregnant, Ariana Mitchell feels like she is disappointing her husband, Thomas Mitchell. One night the unexpected happens and it puts Ariana in a coma. As Thomas prays for her Ariana begins to have memories of her childhood, her mother, and her best friend. Eternity, is a life and death tale that examines God and our relationship with Him through our best and darkest times.