Ether
Russia, dawn of the 20th century. A military doctor, infatuated by a young patient, accidentally kills her with a lethal overdose of ether. Exiled to a fortress, and convinced that his experiments will alter the soldiers’ stamina, the doctor will soon find himself at the center of an espionage plot.