Evil Everywhere
In 1985, an ancient evil began slaughtering the high school senior class in alphabetical order - but it was stopped. Two years later it has resurfaced, and a trio of friends must join together against the demonic force that is claiming new young lives. But what they discover is more complicated and evil than any of them imagined.