Evil Inside
Sarah, a teen with a history of mental illness, has a premonition of her friends' impending deaths one night at a sleepover. As her houseguests begin to turn murderously against each other, Sarah must determine whether her visions represent the preventable or the inevitable..or something entirely more sinister.