Extasis
Rober, a 25-year-old rebellious, ambitious and enemy of the official world, is anxious, almost desperate and he doesn't know why. He shares his life with Ona and Max. A life in which there is only one commitment, that of friendship, a friendship full of dreams conceived by everything that the official world announces to them until they get drunk: money, power and success.