F-Stops
Gabe has a burning fire in him to make his mark on Hollywood with his crime spree movie, but no one wants to give him funding. After a chance encounter with a thief named Gideon, Gabe decides to shoot his movie robbing convenience stores. There's just one little problem; Gideon has been keeping the money. Now the filmmakers are wanted felons, with the police hot on their trail.