Facing Nolan
Nolan Ryan is emblazoned onto our sub-conscience. Images of him pitching with a jersey covered in blood, 7 no-hitters, the all-time strikeout record, and the iconic brawl where Nolan walloped Robin Ventura are cultural cornerstones. But Ryan’s career is a study in extremes. He holds the record for most walks and most wild pitches. With this in mind, where does Ryan fit in the game of baseball?