The Thousand Faces of Dunjia
In the quiet town of Loasha, an innkeeper unleashes a giant spider demon, sparking supernatural chaos. Zhou Tong (He Peng), a local law enforcer fascinated by superhuman guardians, investigates the strange occurrences. When a rival frames him and imprisons his father, Zhou seeks help from an ailing guardian and receives extraordinary powers. He meets Xiao Tao Zao (Lin Yu Rou) and forms a team of allies just as bloodthirsty demons, including a massive snake, threaten to destroy the town. Facing overwhelming odds, Zhou Tong must use his newfound abilities to protect Loasha from these monstrous invaders. "Fantasy Magician" is a 2020 Chinese fantasy movie co-directed by Xiang He Sheng and Xiang Qiu Liang.