Faraday
Faraday is a weirdo telepath who is starting to lose his faith in the paranormal. His girlfriend, Diana, is a blogger whose highest aspiration in life is to be famous on the Internet. They decide to live together and move into a suspiciously cheap flat that is naturally haunted. A paranormal comedy that will strike a chord with all those who have ever wished to be "modern".